her sey...

Thursday, January 17, 2013

Kendin yap :) - pantolon bandı

Hamilelikte her geçen gün büyüyen göbeğe uygun giyecek bir şeyler bulmak zorlaşıyor :) Geçen aylarda bir online alışveriş sitesinde hamileler için pantolon bandı görmüştüm, pantolonlarınızı giyebilmeniz için tasarlanmış bir aksesuar. Sabah doktor randevuma gitmek için hazırlanıyordum, ne giysem diye düşünürken pantolonumu gördüğümde birden aklıma geliverdi. Ben de doktordan gelir gelmez oturup kendime bir pantolon bandı yaptım. Oldukça basit oldu, dikiş makinem olmadığı ve elde dikişte de pek becerikli olmadığım için iyi diyemem ancak kullanışlı oldu. :) Hamileliğinizin ilerleyen aylarında pantolonlarınızı kullanmak istiyorsanız siz de dikebilirsiniz, çok basit bir şey. Dikiş makineniz varsa daha güzel modellerini de yapabilirsiniz. İnternetten hamile pantolon bandı diye aratıp, fotoğraflara bakmanız yeterli.
Malum kış aylarında olduğumuzdan iki kat kumaştan yaptım, yaz ayları için tek kumaş yeterli olur sanırım. Rengarenk kumaşlar da güzel olur diye düşünüyorum. Elimde fazla kumaş olmadığından kullanmadığım, eski bir tişörtümü keserek yaptım.
Test ettim, onayladım :) Gayet rahat oldu, artık pantolonlarımı da giyebileceğim.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

SILAHA HAYIR! Silahlar yilda yaklasikk yarim milyon kisiyi olduruyor. Cok daha fazla sayida kisi ise sakat kaliyor, iskence goruyor veya evlerini terk edip kacmak zorunda kaliyor. Silahlanmadaki bu kontrolsuz artis insan haklari ihlallerinin artmasina, catismalarin siddetlenmesine yol aciyor. Yoksulluga neden oluyor (Amnesty-Turkiye).

Kadina Siddete Hayir!
GipsyKings.Net
JOSE MERCE
itiraf.com - hayat okulu
Tikla Kardesini Sec
Losemiyle Savas!

Diyet KardeÅŸliÄŸi



Google