her sey...

Sunday, January 06, 2013

2013 beklentileri

2013'e neşeli ve hızlı bir şekilde girdik. Gerçekten güzel bir gece geçirdik. Tabi hamilelik dolayısıyla beynimde binlerce soruyla birlikte :). Yılbaşı gecesi midemi hiç yormadım, hafif bir yemek, limon dilimli soda ve meyve- çerez tabağı eşliğinde bir kadeh rose şarap. Yılbaşı gecesinden bir hafta önce de ne giyeceğim telaşı başlamıştı. Hamilelik süresince özellikle 5. aydan sonra vücut neredeyse her hafta değiştiği için, bazen bir iki gün öncesine kadar bile ne giyeceğinizi bilemiyorsunuz. Neyse ki yaptığım sporlar benim için harika oluyor. Hala 36 beden kıyafetlerimi - tabi önü bol olanları- giyebiliyorum, göbeğim aldı başını gidiyor ama. Yılbaşı gecesi için de genişleyebilen, ışıltılı, siyah bir elbisemi giydim. Koyu bir göz makyajı ve kırmızı ruj :). Yüksek topuklu ayakkabılar sadece foto çekimi için :) Gece için alçak ve kalın topuklu, siyah bir bootie giydim ve kendimi çok iyi hissederek yeni yıla girdim. Yeni yıldan öncelikli beklentim kızımı sağlıklı bir şekilde kucağıma almak. Bol bol mutluluk ve sağlık. Tabi bunların olabilmesi için dilemek yeterli olmuyor, elimden geleni yapıyorum. Hiç beslenmediğim kadar sağlıklı besleniyorum. Haftada en az 4-5 kere hamile pilatesi ve yogası yapıyorum. Bir gün pilates, bir gün yoga şeklinde. Daha önce pilates ya da yoga yapanlar için kolay hareketler, göbek büyüdükçe hareketlerin bazılarını yapmak biraz zorlaşsa da imkansız olmuyor. Ve en önemlisi yoga ya da pilatesten sonra kendimi çok rahatlamış ve esnemiş hissediyorum. Bir de bol bol yürüyorum. Pilates ya da yoga yapacak vakti bulamam diyorsanız en iyisi kendinizi çok yormadan yürüyebildiğiniz kadar yürümek. Hem kilo alımını kontrol edebiliyor hem de rahatlamış oluyorsunuz. 2013'te anne olacak bütün hamilelere, bebeklerini sağlıklı bir şekilde kucaklarına almalarını dilerim. :) Sorunsuz bir doğum, mutlu bir bebek, uyku sorunu yaşanmayan geceler..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

SILAHA HAYIR! Silahlar yilda yaklasikk yarim milyon kisiyi olduruyor. Cok daha fazla sayida kisi ise sakat kaliyor, iskence goruyor veya evlerini terk edip kacmak zorunda kaliyor. Silahlanmadaki bu kontrolsuz artis insan haklari ihlallerinin artmasina, catismalarin siddetlenmesine yol aciyor. Yoksulluga neden oluyor (Amnesty-Turkiye).

Kadina Siddete Hayir!
GipsyKings.Net
JOSE MERCE
itiraf.com - hayat okulu
Tikla Kardesini Sec
Losemiyle Savas!

Diyet KardeÅŸliÄŸi



Google