her sey...

Monday, December 03, 2012

Hamilelik ve giyim

Evet, hamilelik beraberinde kıyafet sorununu getiriyor. En azından benim için öyle oldu. :) Normalde de bu konuda sıkıntılı bir insan olduğum için şimdi hamilelik dönemimde rahat ve beni bunaltmayacak kıyafetler bulmakta zorlanıyorum. Hamile giyim markalarından da istediğim şeyleri bulamıyorum ve bilenler hak verecektir ki fiyatları da oldukça pahalı. Çok kısa bir süre giyeceğim bir kıyafet için yüksek miktarlar ödemek istemiyorum. Diğer bir sorunda hamile kıyafetleri markalarının çoğunun 38 bedenden başlaması. 5 ayına girmiş bir hamileyim ama hala 36 bedenim, fazla kilo almadığım ve hamileliğim öncesinde de sağ olsun Dukan diyetiyle :) kilo verdiğim için formumu korumayı başarabildim. Göbeğim haricinde genişleyen bir yerim olmadı. Haliyle 38 beden hamile kıyafeti aldığımda içinde kayboluyorum, üzerimden dökülüyorlar. Bu kıyafet problemini ben, her zaman alışveriş ettiğim markalarla çözdüm. Etrafımda birçok hamile arkadaşım ve daha önce doğum yapmış arkadaşlarımın da tavsiyeleri bu yöndeydi. Bol kalıplı ürünleri tercih ediyorum. Tabi bunda kısa boylu olmamın da avantajları oluyor :) Uzun bir tunik altına kalın bir çorap giyip kıyafet problemimi halledebiliyorum. Hamile çorapları da yüksek fiyatlı diyorsanız size Penti'yi öneririm. Hamile çorapları sattığını bilmiyordum, hadi bir sorayım diye mağazasına girdiğimde öğrendim. Üretmeye yeni başlamışlar sanırım, hiçbir yerde reklamını görmemiştim. Fiyatlarının çok uygun olmasına bayıldım tabi :) Hemen birkaç tane çorap aldım. Büyük rahatlık sağlıyor. Hamileliğin ilk aylarında oldukça yorgun olacaksınız. Ancak bunu bahane edip süslenmeyi unutmayalım lütfen :) Ben unutmuyorum, haliyle hamileliğim daha güzel geçmesini sağlıyor. Kendimi güzel ve bakımlı görmek beni mutlu ediyor. Tabi bunun dışında negatif insanları da etrafımdan uzak tutuyorum. Sormak istediklerimi doktoruma soruyor ya da internetten araştırıyorum. Hamileyken etrafınızda "ay şöyle kötü olacak, böyle yorucu, uykusuz kalacaksın, heder olacaksın, ödem toplayacaksın" konuşmalarına izin vermezseniz daha mutlu oluyorsunuz :) Açıkcası ödem en korktuğum konulardan biriydi ama korktuğum gibi olmadı. Tabi bunun için dikkatli davranıyorum. Bol bol su içiyorum, yürüyorum, hareket ediyorum ve sanırım benim için en önemlisi; hemşire bir arkadaşımın tavsiyesiyle deniz tuzu kullanmaya başladım. Marketlerde satılan tuzları kullanmıyorum. Aktardan deniz tuzu alıp, öğüttürüyorum. Ödem problemi de yaşamıyorum. Neyse bundan sonraki günlerde de hamilelik tecrübelerimi ve kıyafet sorunları, çözümlerini paylaşmaya devam edeceğim. Bir kişiye bir yardımı olursa süper olur :)
3,5. ayımda gittiğim bir nikahta fotodaki kıyafetleri giydim. Çok basit siyah penye bir elbiseydi. Üzerine giydiğim leopar desenli peluş ceket ve takılarla abiye hale getirdim. :) Sevgiler herkese :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

SILAHA HAYIR! Silahlar yilda yaklasikk yarim milyon kisiyi olduruyor. Cok daha fazla sayida kisi ise sakat kaliyor, iskence goruyor veya evlerini terk edip kacmak zorunda kaliyor. Silahlanmadaki bu kontrolsuz artis insan haklari ihlallerinin artmasina, catismalarin siddetlenmesine yol aciyor. Yoksulluga neden oluyor (Amnesty-Turkiye).

Kadina Siddete Hayir!
GipsyKings.Net
JOSE MERCE
itiraf.com - hayat okulu
Tikla Kardesini Sec
Losemiyle Savas!

Diyet KardeÅŸliÄŸi



Google