her sey...

Sunday, January 13, 2013

Kıyafetler, makyaj ve takılar

Büyüyen göbekten dolayı artık kıyafet kombinasyonları yapmak, giyecek kıyafet bulabilmek ve eskiden yaptığım gibi 10 dakikada hazırlanıp çıkabilmek zorlaştı. :) Bir iki ay giyeceğim kıyafetlere çok para ödemek istemediğimden hamile kıyafetleri satan markaları pek tercih etmiyorum açıkcası. LCW'den ve C&A'den birkaç parça kıyafet aldım sadece, hamile kreasyonları oldukça uygun fiyatlı. Hamile kaldığınızı öğrendiğinizde ya da 3.-4.aylarda, fazla kilo almadıysanız eski kıyafetlerinizi giymeye devam edebilirsiniz. 5 ya da 6.aydan sonra hamile kıyafetlerine ihtiyacınız oluyor, çok acele etmeyin yani :)( Evet ben biraz aceleciydim :) ilk heyecanla 2.ayda birkaç şey almıştım). Bluz ya da kazaklarınızı kullanmak pek sorun olmasa da - tabi formlarının bozulmasına aldırış etmeyecekseniz, göbek zorlayabiliyor:) - göbek yeri olan taytlar, çoraplar, pantolon ya etek almak durumunda kalıyorsunuz. Bol bir bluz ya da kazak ve tayt her zaman hayat kurtarıcı oluyor :). En rahatıysa bol bir elbise ve hamile çorabı, malumunuz son aylarda sıkça tuvalete gitme durumu oluyor. İşte alışveriş yapmak ve yemek için dışarı çıktığımda giydiğim kıyafetler :) Kazağı birçok markada bulabilirsiniz, S beden, oldukça bol ve rahat. Eteği C&A'in hamile kreasyon bölümünden almıştım, ilk kez giydim. Çorapları da Penti'den ya da hepsiburada.comdan alabilirsiniz. Pentinin fiyatları diğer markalara göre daha uygun yalnız 3 bedenden başladıkları için biraz bol olabiliyorlar. Bir de tavsiyem mutlaka - fazla olmamak koşuluyla- makyaj yapmanız :) ve takı kullanmanız. Mineral makyaj ürünleri kullanırsanız daha sağlıklı olur. Makyaj ve takılarla kendinizi kesinlikle daha iyi hissediyorsunuz.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

SILAHA HAYIR! Silahlar yilda yaklasikk yarim milyon kisiyi olduruyor. Cok daha fazla sayida kisi ise sakat kaliyor, iskence goruyor veya evlerini terk edip kacmak zorunda kaliyor. Silahlanmadaki bu kontrolsuz artis insan haklari ihlallerinin artmasina, catismalarin siddetlenmesine yol aciyor. Yoksulluga neden oluyor (Amnesty-Turkiye).

Kadina Siddete Hayir!
GipsyKings.Net
JOSE MERCE
itiraf.com - hayat okulu
Tikla Kardesini Sec
Losemiyle Savas!

Diyet KardeÅŸliÄŸi



Google