her sey...

Friday, January 11, 2013

Testler, testler...

Hamileliğimin başından beri kaç tane test yaptırdım hatırlamıyorum bile. Bu hafta başında da şeker yüklemesini ve kan testleri yaptırdık. Ondan önceki hafta da tetanos aşısı olmuştum. Tetanos aşısının etkisi söyledikleri kadar kötü olmadı bende, bir-iki gün kolumda hafif bir acı hissettim o kadar. Açıkcası son zamanlarda tatlı krizleri yaşadığımdan ve bolca çikolata tükettiğimden :) şeker çıkması olasılığı beni korkutuyordu. Tabi o çikolataların içinde fazlaca yağ da olduğundan kolesterolüm sınıra yakın çıktı, sadece buna dikkat etmemi söyledi doktorum. Bunu söylediğinden beri deli gibi çikolata aranan ben gitti yerine bol bol meyve yiyen ben geldi :) Bu kadar irade sahibi olduğumu bilmiyordum açıkcası, her şey bebiş için ne de olsa. Sağlıklı beslenip, her şeye dikkat etmek yetmiyor bana, hamile yogası ve pilatesini de düzenli olarak yapmaya devam ediyorum. Malum hava şartları yüzünden uzun yürüyüşlere bir süre ara verdiğim için her gün evde yapıyorum sporumu. Bunlar da yararlandığım DVD ve VCD'nin fotosu. DVD'yi internetten almıştım, sanırım hepsiburada dan sipariş etmiştim. VCD'yi ise bir arkadaşımdan aldım. Şu kış şartlarında hamileyken spor yapmak isteyenlere tavsiye edebilirim, tabi ki öncelikle doktorunuza sormak kaydıyla. Herhangi bir problem yoksa spor yapabilir miyim dediğinizde memnun bile oluyorlar :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bende 5 aylık hamileyim yogayı önerdiler bu cdyi alabilirim (:

7:01 AM  
Blogger Unknown said...

hamileliğinizden önce yoga ya da pilates yaptıysanız hareketler oldukça kolay gelecektir, yine de göbek büyüdükçe zorlaşıyor :) zorlandığınız yerleri mutlaka geçin, çok yormayın da kendinizi
sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanızı dilerim bebişinizi :) neşe getirsin ailenize

7:04 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

SILAHA HAYIR! Silahlar yilda yaklasikk yarim milyon kisiyi olduruyor. Cok daha fazla sayida kisi ise sakat kaliyor, iskence goruyor veya evlerini terk edip kacmak zorunda kaliyor. Silahlanmadaki bu kontrolsuz artis insan haklari ihlallerinin artmasina, catismalarin siddetlenmesine yol aciyor. Yoksulluga neden oluyor (Amnesty-Turkiye).

Kadina Siddete Hayir!
GipsyKings.Net
JOSE MERCE
itiraf.com - hayat okulu
Tikla Kardesini Sec
Losemiyle Savas!

Diyet KardeÅŸliÄŸi



Google