her sey...

Monday, December 10, 2012

Göbeğime dokunma!!

Tabi ki problemim göbeğimin büyümesi değil. 5. ayın içinde olduğum şu dönemlerde göbeğim de iyice belirginleşmeye başladı haliyle :) Bebişimin hareketlerini de hissediyorum bir süredir. Her hareket edişinde, uzakta bile olsa bebeğimizin hareket ettiğini eşim de anlıyor, çünkü kıkırdıyorum. Evet, evet resmen her seferinde kıkırdıyorum. Hem mucizevi hem çok garip bir his. Beni mutlu ediyor ve şaşırtıyor. Neyse benim şu aralar sorunum; herkesin göbeğimi elleyebileceğini düşünmesi. Bundan gerçekten hiç hoşlanmıyorum. Çok yakınlarım hariç, göbeğime dokunulmasından nefret ediyorum diyebilirim. Hatta zaman zaman çok samimi arkadaşlarımın ya da ailemden birinin bile dokunması beni irrite ediyor. Sanırım böyle çok garip bir düşünce var. Madem hamile, göbek de belirginleşmiş, dokunabilirim düşüncesi. Bir kaç haftadır birkaç kişiyi bu yüzden uyarmak zorunda bile kaldım, lütfen göbeğime dokunmayın diye. Herhangi bir zamanda bir insanın vücuduna dokunmak hoş karşılanmıyorken, hamileyken bunu yapabileceklerini düşündüren nedir gerçekten anlamıyorum. Şu bebiş hareketleri mevzusuna tekrar değinmeden geçemeyeceğim. Hem sinirli halimi dağıtayım biraz da :) Evet, göbeğime dokunulması beni gerçekten kızdırıyor. :) Hamile ya da daha önce hamilelik geçirmiş arkadaşlar beni daha iyi anlayacaklardır sanırım :) Bebeğinizin ilk hareketlerini hissetmek gerçekten muhteşem bir şey. Tam anlamıyla ne olduğunun, durumun farkına varmanızı sağlıyor biraz da. Aman tanrım içimde gerçekten bir bebek var tepkisi :) 17-18.haftalarda ilk hareketlerini hissettiğim için biraz şanslıyım sanırım, sabırsızlıkla bekliyordum çünkü. Sorduğum kişilerde daha erken diyorlardı ama bebeğim annesini bekletmedi :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

SILAHA HAYIR! Silahlar yilda yaklasikk yarim milyon kisiyi olduruyor. Cok daha fazla sayida kisi ise sakat kaliyor, iskence goruyor veya evlerini terk edip kacmak zorunda kaliyor. Silahlanmadaki bu kontrolsuz artis insan haklari ihlallerinin artmasina, catismalarin siddetlenmesine yol aciyor. Yoksulluga neden oluyor (Amnesty-Turkiye).

Kadina Siddete Hayir!
GipsyKings.Net
JOSE MERCE
itiraf.com - hayat okulu
Tikla Kardesini Sec
Losemiyle Savas!

Diyet KardeÅŸliÄŸi



Google